Blogarchief

maandag 3 maart 2014

Week 9 : Color Swatch

Diana Schreur CZT#12Deze week is de prompt Color Swatch. Na even denken, heb ik het volgende gedaan. Een tijdje geleden was ik bij een bouwmarkt en heb daar wat kleuren staaltjes voor muurverf meegenomen. Deze heb ik in kleine vierkantjes geknipt, en willekeurig op mijn pagina geplakt. Ik had groen en oranje, dus dat zou mijn kleuren palet voor deze pagina worden.
Nadat ik ze opgeplakt had, heb ik met wasco een kleur laagje op de rest van de pagina gelegd, want ik had niet genoeg stalen voor de hele pagina. Vervolgens bewerkt met Gesso, en daar overheen met oranje geverfd. Vervolgens met een zwarte fineliner getekend en klaar is mijn pagina.


2 opmerkingen:

  1. Ook weer mooi Diana. Ik geniet van al je mooie werk.
    Veel kleurgebruik, je werk straalt warmte uit.
    De technieken zijn voor mij nog te ingewikkeld. Scheerschuim? en zo.
    Waar haal je die tutorials vandaan? Hoe dan ook. Je bent goed bezig. Zeeuwse zonnige groet, Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wonderful page! I like the warm colours!

    BeantwoordenVerwijderen