Blogarchief

donderdag 17 april 2014

Week 14: Rain or Shine en Week 15 Party Animals

Ik lag een beetje achter met mijn artjournal pages, dus heb ik eerst week 15 gedaan, en daarna week 14. Gewoon omdat ik bij week 15 al een ontwerp in mijn hoofd had, wat ik wilde gaan maken, en bij week 14 had ik dat nog niet.
Als eerste met groene en gele waterverf de pagina grof ingekleurd. Vervolgens met mijn nieuwe templates, die ik gekocht heb op de stempelbeurs, en dylusion spray ink de achtergrond voorzien van 2 leuke motieven.
De kikker heb ik getekend op een tekenblokje, en de kippen zijn een stempel die ik voorzien heb van Zentangle patroontjes. De lelie bladeren en lisdodde heb ik getekend op de achtergrond, de kikker en kippen erbij geplakt, en de tekst Let's Party toegevoegd. De achtergrond nog van voorzien van een versiering (Zentangle patroon Ahh) en klaar zijn mijn party animals.

Voor week 14 had ik de pagina met 2 bloemen nog liggen die ik overhad van week 13. een bloem was blauw en de andere rood oranje. Zo kwam ik op het idee om de pagina diagonaal te verdelen, en in het blauwe deel de regen te maken, en in het oranje deel de zonneschijn. Na wat opvullen met patroontjes, het geheel gekleurd met pastelkrijt. Met het resultaat ben ik uitermate tevreden.

I was a bit behind with my pages, so this week I made 2 pages at once. I started with #15 because I had an idea about the design. I started with waterpaint making my rough background with green and blue. After that I did ink spraying in combination with my new templates I bought at a stamping event. 
I did draw the frog in my sketchbook, and the 2 chickens are stamped. I filled them with zentangle patterns, tore them out of the paper, and glued them on my page. The lily leaves and the flower thing I draw right on the page. Put some text and sparkles on the back ground and ready is my page for week 15. 

I didn't know what to do with week 14, until I saw the flowers on the left over page of week 13. One flower was blue and the other one was orange. So an idea popped up in my head, to split the page diagonally, and make the blue part for the rain, and the orange part for the sunshine. I only had to tangle both parts and colored the background with my pastels. I love the outcome of this page. 



1 opmerking:

  1. Both are wonderful! Wonderful this animal party with your cute frog ... really a party frog!
    Your "rain or shine" page is absolutely gorgeous! Beautiful this contrast of the colours! I love it!!

    BeantwoordenVerwijderen