Blogarchief

dinsdag 28 januari 2014

Week 3: You make me smile

Week 3:

Na heel wat Youtube filmpjes te hebben bekeken, heb ik de aqua krijtjes van mijn moeder geleend, en hiermee allereerst een achtergrond gemaakt. Ook dit was weer eens leerzaam proces. Met name het gebruik van Gesso wordt me steeds duidelijker. Nadat ik de kleurrijke achtergrond af had, heb ik er een leuke foto van mij met mijn dochter van de afgelopen zomervakantie op geplakt. Vervolgens ben ik er patroontjes op gaan tekenen, want dat is het doel wat ik me vooraf heb gesteld, op elke nblz. die ik ga maken ga ik minimaal 1 zentangle patroontje toepassen. Dus ook hier weer helemaal losgegaan met het tekenen van patroontjes.  En eerlijk is eerlijk, zodra ik deze blz bekijk krijg ik een grote glimlach op mijn gezicht.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten