Blogarchief

dinsdag 28 januari 2014

Week4: Building Characters

Diana SchreurDiana SchreurDiana SchreurTja, over deze prompt moest ik wel even nadenken, wat moet ik hiervan maken. Eerst maar eens het achtergrondje maken. Deze week eens geprobeerd met sprayen van inkt. 2 cirkels heb ik wit gelaten zodat ik hier ruimte had voor mijn karakters. Omdat ik al een tijdje met vrouwen gezichtjes aan het spelen ben, wilde ik hier ook deze vrouwtjes in tekenen. Dus nadat de inkt was opgedroogd, de dames getekend en ingekleurd. Wat bloemen rondom gestempeld, en tekst toegevoegd. Nog niet zoveel lagen als ik bij sommige anderen bemerk, maar dat moet nog langzaam groeien denk ik. Vooralsnog vind ik het leuk om nieuwe materialen en technieken te beoefenen en te combineren met mijn tangle kunst

Zie hier mijn resultaat en wat close upjes van de dames.






1 opmerking: