Blogarchief

dinsdag 4 februari 2014

Week5: Abstract Art Inspiration

Een mooie uitdaging deze keer. Abstracte kunst. Deze week heb ik geprobeerd met wat meer laagjes te werken, en het effect is verbluffend vind ik zelf. Ik heb eerst de achtergrond volledig met acryl verf geverfd. Vervolgens heb ik wat stukjes krant erop geplakt. Met een stencil en gesso relief aangebracht in rechthoekige strepen. Daarna nogmaals wat kleur met acryl verf aangebracht. En toen alles goed laten drogen, voor de laatste stap het aanbrengen van de tangle patroontjes. Ik ben erg tevreden over het eindresultaat. Het is een warm kleurrijk geheel geworden. Omdat mijn witte gelpen niet goed zichtbaar was, heb ik een zilveren fijnlijner gebruikt, en deze is heel duidelijk zichtbaar, en maakt het helemaal af vind ik.

Zie hier mijn resultaat.





1 opmerking:

  1. Gorgeous artwork! Lovely combination of colours, tangles and papers! I like it!

    BeantwoordenVerwijderen